Shumë miniera litiumi, të drejtuara nga operatorët kinezë, po mbajnë prodhimin e lëndës së parë të nevojshme për bateritë e automjeteve elektrike (EV), duke sfiduar çmimet mjaft të ulëta për të shkaktuar ndërprerje masive të prodhimit – duke ofruar një përfitim për prodhuesit e baterive.
Vazhdimi i prodhimit rrit perspektivën e tepricës së furnizimit për vite dhe çmimeve të ulëta.
Disa prodhues të baterive zotërojnë miniera ose kanë injektuar para në operacione për t’i mbajtur ato funksionale, tregojnë raportet e kompanive.
Minierat gjithashtu po mbajnë prodhimin për të ruajtur pjesën e tregut dhe marrëdhëniet e mira me qeveritë dhe për shkak se mbylljet dhe rifillimet mund të çojnë në probleme teknike, sipas intervistave me minatorë, konsulentë dhe analistë.
Deri tani, rreth një duzinë prodhuesish të litiumit kanë mbyllur përkohësisht minierat me humbje, kanë ulur prodhimin ose kanë shtyrë zgjerimet.
Shumë të tjerë janë ende duke operuar, që do të thotë se teprica globale e furnizimit me mineralin e nevojshëm për bateritë për ruajtjen e qëndrueshme, si dhe për EV-të, ka të ngjarë të zgjasë për disa vite dhe të mbajë çmimet të ulëta, thanë brenda industrisë dhe analistët.
Çmimi i hidroksidit të litiumit ka rënë gati 90% që nga arritja e një kulmi prej 85 dollarë për kilogram në dhjetor 2022, pas një rritjeje prej më shumë se shtatëfish gjatë 18 muajve të mëparshëm.
Furnizimi global me litium parashikohet të rritet me 25% këtë vit dhe 15% në vitin 2025, tha UBS.
“Disa pasuri janë në prodhim që në të vërtetë nuk duhet të jenë, por për arsyet e tyre të veçanta, ata vazhdojnë,” tha Martin Jackson, kreu i lëndëve të para të baterive në CRU. Ai vlerësoi se rreth 10% e prodhimit është me humbje.
Kina ka disa nga kostot më të larta të minierave të litiumit, por shumë miniera litiumi në pronësi kineze në vend dhe në Australi dhe Afrikë nuk ka gjasa të mbyllen sepse janë të integruara në zinxhirët e furnizimit të poshtëm, thanë analistët dhe konsulentët.
Ata vunë në dukje se qeveria e Kinës e konsideron sektorin e saj kryesor të EV dhe baterive si strategjik dhe është e interesuar ta mbajë atë të lulëzuar me furnizime të qëndrueshme të lëndëve të para dhe kosto të ulëta.
Ai vlerësoi se rreth 10% e prodhimit është me humbje.
Kina ka disa nga kostot më të larta të minierave të litiumit, por shumë miniera litiumi në pronësi kineze në vend dhe në Australi dhe Afrikë nuk ka gjasa të mbyllen sepse janë të integruara në zinxhirët e furnizimit të poshtëm, thanë analistët dhe konsulentët.
Ata vunë në dukje se qeveria e Kinës e konsideron sektorin e saj kryesor të EV dhe baterive si strategjik dhe është e interesuar ta mbajë atë të lulëzuar me furnizime të qëndrueshme të lëndëve të para dhe kosto të ulëta.
MINIERAT NË AUSTRALI MARRIN MBËSHTETJE TË JASHTME
Në Australi, ku kostot janë gjithashtu të larta, disa kompani planifikojnë të vazhdojnë të operojnë me mbështetjen e prodhuesve të baterive, duke rregulluar planet e minierave dhe duke kompensuar humbjet në litium me prodhimin fitimprurës të hekurit, bakrit ose nikelit.
Mineral Resources (MinRes) (MIN.AX) muajin e kaluar tha se po vendos minierën e Bald Hill nën kujdes dhe mirëmbajtje.
Megjithatë, ajo gjithashtu la dy miniera të tjera duke prodhuar, megjithëse në nivele më të ulëta, përfshirë Mt. Marion, i cili ka kosto më të larta se Bald Hill në një bazë SC6 për shkak të shkallëve më të ulëta, sipas Luke Allum nga konsulenca Project Blue.
Dy minierat e tjera janë në pronësi të përbashkët kështu që MinRes duhet të konsultohet me partnerët e saj. Miniera Mt. Marion është 50% në pronësi të Ganfeng Lithium të Kinës (002460.SZ), e cila prodhon bateri si dhe është prodhues i litiumit.
“Avantazhi për MinRes në Mt. Marion është kontrata e shërbimeve të minierave nga Ganfeng, ku ata marrin pak të ardhura shtesë,” tha Allum.
Liontown Resources e Australisë (LTR.AX) ka mbajtur minierën e saj të re në Kathleen Valley në operacion duke ulur prodhimin gjatë periudhës së ngritjes së saj.
Liontown, e cila raportoi një humbje neto vjetore pas taksave prej 64.9 milionë dollarësh australianë, është mbështetur nga prodhuesi i baterive të Koresë së Jugut, LG Energy Solution (LGES) (373220.KS), i cili siguroi 250 milionë dollarë financim në korrik.
LGES, e cila mori një zgjatje 10-vjeçare të marrëveshjes së saj për furnizimin me litium nga Liontown, ka përfituar nga çmimet e dobëta të litiumit, me një zyrtar që tha në një thirrje për fitimet në korrik: “Për shkak të çmimeve të dobëta të metaleve, divizioni i baterive të avancuara automobilistike regjistroi një rritje të të ardhurave.”